REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU V PRÍPADE PERSONALIZOVANEJ VÝŠIVKY
PERSONALIZOVANÝ TOVAR:
Personalizovaný tovar je pre Vás vyrobený na mieru a preto ho nie je možné vyreklamovať. Pri zadávaní objednávky odporúčame zvážiť veľkosť , farbu a zadávaný text. Veľkosti pre konkrétny produkt sú presne vyznačené v našich veľkostných tabuľkách, ktoré sú dostupné na našej webovej stránke. Tovar, ktorý je personalizovaný sa nedá vymieňať za menšiu, či väčšiu veľkosť.
V prípade, ak Vám bude doručený chybný tovar, ktorý bude poškodený , v zlej veľkosti, farbe, alebo s chybou vo vyšitom texte, prosíme kontaktujte nás na našom zákazníckom servise a to e-mailom na: info@ariatte.sk.
Zodpovednosť za chyby preberáme a takýto tovar Vám bude vyreklamovaný.
REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU V PRÍPADE NEPERSONALIZOVANÉHO TOVARU
NEPERSONALIZOVANÝ TOVAR:
Ak sa jedná o reklamovanie, či výmenu tovaru, ktorý nebol personalizovaný platí, že v prípade ak tovar na sklade máme zámenu zrealizovať môžeme a ak nie budú Vám vrátené peniaze. Tovar je možné vymeniť ak bol nepoužitý (nepraný) do 30 kalendárnych dní od doručenia objednávky.
Reklamácia prebieha:
-
VÝMENOU TOVARU
túto variantu však nezaručujeme, nakoľko naše výrobky sú v limitovanej výrobe. Pokiaľ máme tovar v požadovanej veľkosti, farbe na sklade, takáto výmena sa môže zrealizovať pri tovare, ktorý bol nepoužitý (nepraný) do 30 kalendárnych dní od doručenia objednávky . Ak tovar na sklade nie je budú Vám do 14 dní od doručenia chybného tovaru vrátené peniaze na Váš účet.
-
VRÁTENÍM PEŇAZÍ
Peniaze Vám vrátime na Váš účet do 14 dní od doručenia chybného tovaru na náš sklad. Vrátený tovar musí byť doručený do 30 kalendárnych dní od doručenia objednávky v pôvodnom stave s visačkou a v pôvodnom balení.
POSTUP REKLAMÁCIE:
-
Vyplňte reklamačný formulár, ktorý je dostupný na našej webovej stránke
Reklamačný formulár o vrátení: stiahnite tu -
Tovar zabaľte spolu s vyplnením formulárom o vrátení
-
Balík zašlite na adresu :
Lenka Sujová
Rybárska 1630/8
979 01 Rimavská Sobota
-
Budeme Vás kontaktovať emailom o výsledku reklamácie do 30 dní od doručenia reklamácie.
-
V prípade oprávnenej reklamácie Vám vrátime peniaze do 14 dní.
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte na našom zákazníckom servise emailom info@ariatte.sk